martes, 17 de marzo de 2009
Comeback...
I want to go back where we can walk around the Big Ben,
and take a Cafe Latte just beside the London Eye
Maybe in a few months
xxx
M
No hay comentarios:
Publicar un comentario
‹
›
Inicio
Ver versión web
No hay comentarios:
Publicar un comentario